fredag 28 mars 2008

Utmaning och Award

Jag har fått en Award från Lena med bloggen "Hvit Linje", Tack snälla du!!! Du anar inte hur glad jag blev!
Denna award vill jag sända vidare till följande underbara bloggerskor:

Lisa, med bloggen "vita pelargoner och zink" för att hon är min bästa vän och en sån go och underbar människa som alltid får mig på gott humör!

Linda, med bloggen "Fru Grön" för att hon är en underbar vän och kan konsten att baka de mest underbara bakverk som alltid tar slut när de serveras!

Lotta, med bloggen "Drömmen om vitt" för att hon alltid bjuder på härliga inlägg och massor med inspiration!


Jag har även blivit utmanad av Lotta "drömmen om vitt" att visa upp bäst och pest med mitt hem..... Jag kan säga att det var lätta val!

BÄST med vårat hem är badrummet. Förut bodde vi i en stor villa som saknade badkar. Nu har vi ett som vi flitigt använder och detta badkar stog högst upp på prioteringslistan då vi började renovera torpet.


PEST med hemmet är 4 flytkartonger som ännu inte har blivit uppackade.......

Jag har sett att de flesta redan har fått utmaningen så nu skickar jag den vidare till alla som är sugna på att anta den!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det är verkligen pest med flyttkartonger.
Vi bor i Singapore sedan dec -06, pga maken jobbar på ett svenskt företag som ville gå in i Asien marknaden, så då flyttade vi hit och har inte ångrat oss en sekund! Det är så fint, rent o tryggt att bo här, det är enkelt att leva, då man har hjälp i hemmet före en billig peng! Det är toppen, det gäller att njuta!

Tack för din snälla kommentar på min blogg, jag blir sååå glad i hjärtat!

Ha en härlig fredag ikväll blir det MOrden i Midsummer o popcorn, hihi.

Mamma C sa...

Vem skulle inte vilja ha badkaret tillbaka. Det åkte ut för ett antal år sedan när (jag) inte ville ha det. Flyttlådor är inte kul att ha ståendes och inta vara uppackade.
Jag bakade ditt bröd igår. Det blev supergott.
Kram Mamma C

Dubbelörn sa...

SKulle nog kunna sätta upp mina pest på dina bäge bilder *skrattar*. Vårt badrum är en katastrof o väntar på renoveringsstart i vår. Kartonger har vi fortfarande kvar, oöppnade, sedan flytten för 2 år sedan. Men nu har vi tänkt att om vi nu inte har saknat något så kanske det är enklast att bara hiva dem på tippen *gapskratt*.

Receptet har jag sparat, låter supergott!
Kramar

MiaMaria sa...

Grattis till Awarden!

Och ditt badrum ser så härligt ut.
Och kartongerna fixar du säkert så småmingom......

HA´det så gott!
Miamaria

Solsjö - Under en vind sa...

Grattis till din award!!!
Den är du värd med all din kreativitet!

Badrummet ser mysigt ut!

Ha en skön helg, kram!

Betonggården sa...

Grattis till utmärkelsen! :)

Badet erat verkar hur mysigt som helst! Önskar jag hade ett att krypa ner i, nu när förkylningsbacillerna härjar runt i kroppen...

Trevlig helg!

/Maria, som har en hel källare full med ouppackade kartonger... :)

Miamor sa...

En riktig stilig blogg du har! Jeg nyter å lese og se bilder og få gode ideer! titta gjerne inn hos meg med:)