tisdag 18 mars 2008

... love is in the air......

I morgon har jag en date med min underbara man! För tillfället så arbetar vi båda två i samma del av staden och imorgon är jag utbjuden på lunchservering. Mmm, ska bli så spännande att se vad han väljer för ställe! Vi har bara 30 minuter på oss att äta så det blir nog snabbmat av något slag. Behöver jag säga att jag längtar.......
Dessa underbara bilder har jag lånat från Jenny, med den underbara bloggen Vanilladreams and humblebees, visst är de fina!

27 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

ohlala..det där lät spännande att dejta sin man, så romantiskt, hoppas ni får det mysigt! härliga bilder från paris...mmmmkram lotten

Lilla Blanka sa...

Åh vad mysigt med date med sin man..såå romantiskt, gulligt!
Vilka härliga bilder..!
Kram
Mia

♥Linda♥ sa...

hoppas ni får det riktigt mysigt! Även en liten lunch på tumanhand sätter guldkant på tillvaron. Det gäller att hålla kärleken levande med all sin fantasi :-)
Kram/Linda

Änglahem sa...

Ojoj det låter något det, date med maken!! Låter så mysigt så, små dater är nog aldrig fel hur länge man än varit gift.
Hoppas ni får mysigt, trots att det bara blir 30 min.

Fina bilder!

Kram
Ulrika

MiaMaria sa...

Låter ju mysigt kanske det kan bli en Lady och Lufsen middag.....

HA´det så gott!
Miamaria

Hannis sa...

Fyra stolar blev målade.
Men fy vilket pillergöra!
Men fint så det är värt lite färgstänk.

Mysigt med lunchdate,hoppas ni hittar nåt snabb/mys ställe!

Handplockat sa...

så kul att jag hittade hit
du visar så mycket fint

ha en toppen onsdag

Nettan sa...

Men va romantisk han är din man ;0), har inte ett blekaste minne av att min sambo sen 17 år har bjudit på Lunch..*fniss*..
Förstår att du längtar..
Kram Nettan

Mamma C sa...

Så gulligt med date.
Ha en bra onsdag.
Kram Mamma C

Nygammalt sa...

Hallå där!
snacka om att jag inte hänger med längre. Du har ju blivit med ny sajt och allt.
Är det ok om jag länkar hit? =)
Hoppas dejten eller ska jag säga speeddejtingen blev romantisk.. fniss.

Önskar dig en härlig påsk!
Kramar.

Änglar och lavendel sa...

Det lät inte helt fel! Borde det inte vara lag på att man gjorde det lite oftare??? :)

Hoppas att ni får en trevlig och romantisk lunchdate. Kram Biggan

Karin i Villa Grå sa...

Härligt med en dejt med mannen! Det är sådant som behövs, inte dumt alls *ler*

Bilderna är hur fina som helst!

Hoppas att snabbmaten är mumsig och att luften vibrerar av kärlek..! Ack ja..! ;-)

Kram, Karin

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Underbara bilder och vilken date !!
Kul !!
Det skulle inte jag och min man hinna , då måste vi nog ta ledigt hela eftermiddagen :-)
Ha det så trevligt då !
Påskkramar/Lotta

Vanilladreams and humblebees sa...

Hihi... vad härligt!!! Ska nog ta och dra ut min kära sambo på en dejt jag också! Helst i Paris förstås... :) men det får bli i drömmarna det....

Kram!
---<-@

Jenny

Mamma C sa...

Mina änglar är väl ca 10-15 cm.
Kram mamma c

Anonym sa...

vilka underbara bilder, verkligen osar romantik och glädje :)

tack för de fina orden om badrummet. blir såå glad över alla snälla ord :) ska tänka på dig om pottskåpet vill flytta hemifrån ;)

hoppas dejten med mannen blve mysig..

stor kram sara

Det lantliga hemmet sa...

Hej! så mysigt.. njut av den goda maten men framförallt av det fina sällskapet, underbara bilder du har lagt upp förstår att du drömmer dig bort i dem och tänker på att det är du och din man.

Önskar dig en underbar PÅSK!

Kramar karro

Det lantliga hemmet sa...

Hej! så mysigt.. njut av den goda maten men framförallt av det fina sällskapet, underbara bilder du har lagt upp förstår att du drömmer dig bort i dem och tänker på att det är du och din man.

Önskar dig en underbar PÅSK!

Kramar karro

Lady Stalker sa...

Det här var en härlig blogg! Mysigt med dejt med mannen! Sånt behöver man. Ha det jättemysigt och ha en skön påsk!

MiaMaria sa...

Hopas daten gick bra.......

JA, tänk att vi fick snö men man kan inte annat säga än att det är vackert! Och vitt är det.

Önskar Glad Påsk!
Miamaria

Piondröm sa...

Vad kul att du hittade till oss, ja vi har en border terrier. Tindra är det bästa som hänt oss (efter barnen) Hon är ett enda stort hjärta som ger otroligt mycket kärlek. Jag borde nog också gå på date med min man för hon har tagit över honom helt. Ligger på hans arm med täcke på sig på natten. Det är en otroligt charmig hundras. om dun har läst lite längre bak i bloggen så har du sett att hon blivit surugat mamma till en kattunge, han är 10 mån nu och vill inte sluta tutta på henne. Ser fram emot att se bilder på er hund på bloggen. Glad påsk Carina

Solsjö - Under en vind sa...

De där bilderna är såå fina!!!

Hoppas att ni hade en mysig date på tu man hand!

Önskar dig en riktigt skön och mysig påskhelg!

Kram!

Sallys hus sa...

Oj så mysigt!
Hoppas ni fick en ärlig lunch!

Vardagsmys som dätter guldkant på tillvaron!

Din soffa är hur fin som helst!
Minns att jag sett den förut...men inte färdig tror jag!!!

Ha en härlig påsk!
Kram Katarina

Lisas torp sa...

Hej!

Kul att du tittade in hos mej!
Hoppas att det blev en lyckad date - det blev det förmodligen!
Ska bli spännande att följa din blogg!!

Ha en härlig påsk!

Lisa

sommar-rummet sa...

Det lät mysigt att gå på date me sin man. Romantiska bilder. Ha en trevlig påskhelg! KRAM

Annika sa...

Våren är på intågande och det är kärlek i luften, Härligt!!

Hoppas daten gick bra idag, är ju alltid lite pirrigt ;o)

n o r d i n g å r d e n sa...

Vackra bilder... och vilken fin säng i inläget nedan, så snygg du har gjort den! Minns inte om jag har kommenterat det förr el om jag bara kikade in som hastigast sist... vilket uthus ni har i Torpet som kan fynda så! Ha en trevlig lunchdate och glad påsk! Mari.